preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Vijesti

RAD S DAROVITIM UČENICIMA

 

 

 

 

 

 

 

RAD S DAROVITIM UČENICIMA

         U našoj školi velika pozornost posvećuje se radu s  potencijalno  darovitim učenicima. Raznovrsne izvannastavne i izvanškolske aktivnosti izlaze u susret potrebama tih učenika kako bi  mogli što uspješnije aktualizirati svoje  talente, interese i sposobnosti.

         Rad s potencijalno darovitim  učenicima usmjeren je  na zabavno i korisno osmišljavanje njihovog  slobodnog vremena,  aktivno učenje i razvoj  njihovih potencijala. Osnovna psihološko-pedagoška implikacija  ovakvog rada je da učenici rade ono što vole na način koji vole.

         Kroz  raznovrsne  izvannastavne  aktivnosti, u koje se uključuju prema interesima,  učenici  aktualiziraju svoje  sportske,  glazbene, likovne , dramske,  filmske, plesne, literarne, novinarske. … i mnoge druge  sklonosti, talente i sposobnosti.

         Sudjelovanje u natjecanjima također  je jedan od oblika rada  s  potencijalno darovitim učenicima. Pripremajući se za natjecanja kroz dodatni odgojno-obrazovni rad učenici  stječu dodatne vještine  i znanja iz obrazovnih područja , područja sportske, likovne ili glazbene kulture te iz područja izbornih predmeta informatike ili vjeronauka.      

         Grupa za poticanje logičkog  i kreativnog mišljenja

         Jedan od oblika  izvannastavnog  rada s potencijalno darovitim učenicima je i grupa za poticanje logičkog i kreativnog mišljenja. U grupu su uključeni  potencijalno daroviti učenici  u području  neverbalnog, apstraktnog (logičkog) mišljenja.  Za  učenike  od 4. do 8. razreda razreda održavaju se radionice Osnova robotike, programiranja i modeliranja  s ciljem  motiviranja učenika za tehničke znanosti. Učenici  imaju priliku raditi s pravim mobilnim robotom te programirati robota pomoću dijagrama toka.  Zanimljive  društvene igre, logički  i matematički problemi  također  su dio aktivnosti  ove grupe. Cilj  im je potaći  razvoj  logičkog zaključivanja  i strateškog  planiranja, ali i mašte, kreativnosti i divergentnog mišljenja. 

       

                     Prilog: školska psihologinja, Suzana Mojsilović

 

         



Izvor: Suzana Mojsilović

Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Nikolina Čehok   datum: 8. 12. 2015.

 

Sportska dvorana

 

Dabar natjecanje 2023.


UDŽBENICI I DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI  2022./2023. - PODRUČNE ŠKOLE



 


 


 

 

    



Dokumenti za objavu

Pravilnici

Brošure za roditelje

  ŠKOLSKI JELOVNIK

          

Priloženi dokumenti:
jelovnik od 6. do 10. svibnja.doc


VOZNI RED

 

 

 

Priloženi dokumenti:
VOZNI RED.docx


Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


Anketa ( 8 pitanja)
Što čitaš u svojem slobodnom vremenu






Koliko dnevno čitaš?






Tko te potiče na čitanje?







Kako biraš ono što čitaš?






S kim razgovaraš o pročitanome?







Zašto čitaš?






Što misliš o knjigama koje čitaš za lektiru?






Koliko ti i tvoja obitelj imate knjiga kod kuće?









preskoči na navigaciju