preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

Projekt Profile

Učenici 2. i 4. razreda uključili su se u projekt promicanja financijske pismenosti Profile.


U područnoj školi Poljanski Lug proveli smo nekoliko radionica iz projekta Profile. (više o projektu na službenim stranicama projekta https://profileproject.eu/hr/the-project/ )

Proveli smo radionice: Energija, Kupnja za školu, Raspored i Pomagati drugima.

Energija

U uvodnom dijelu radionice učenicima su prikazane fotografije uređaja iz prošlosti. Razgovorali smo  o tome kakvu energiju su koristili ti uređaji i usporedili s  današnjim uređajima.  Učenici su u radu ispunjavali i različite radne  listiće, neke u školi,a  neke kod kuće s roditeljima. Analizom podataka s listića uočili su koji električni uređaji su najveći potrošači.  Učenici su zatim predlagali načine za štednju energije i izradili plakat Energija na kojem su se pozabavili i s nekim problemskim situacijama vezanim uz štednju energije. 

Kupnja za školu 

Na ovoj radionici učenici su su pričali o pripremama za početak školske godine i kupnji za školu. Učenici su u razgovoru imali zadatak uočavanja razlike između želja i potreba. Zatim su učenici poslušali priču o Fredu i  njegovom popisu  za kupovinu i raspoloživom iznosu za kupovinu. 

Učenici dolaze do zaključka da Fred ne može dobiti sve s popisa s obzirom na iznos novca. Potičem ih da razmisle što će s popisa maknuti.  

Odmah odlučuju da Fredu nisu potrebne dvije torbe i dvoje tenisice te ih miču s popisa, a zatim smanjuju količinu ostalih stavki kako bi došli do ciljanog iznosa. 

 

Učenici su na ovoj radionici uočili razliku između želja i potreba i naučili vještinu racionalnog raspolaganja novcem. 

 

Raspored  

 

Na ovoj radionici učenici su učili kako raspolagati svojim vremenom. Izrađivali su svoj tjedni raspored svojih aktivnosti u kojem su trebali raspodijeliti vrijeme za rad, odmor i zabavu. Gledali su i video o ciljevima i njihovom ostvarenju i zaključili da je potrebno vrlo pažljivo planirati svoje vrijeme kako bi ostvarili svoje ciljeve. Shvatili su važnost dobre organizacije, truda i upornosti. 

https://youtu.be/PHtl0n3QEHg

Pomagati drugima

Kroz ovu radionicu učenici su naučili važnost pomaganja drugima radi osobnog zadovoljstva bez ostvarivanja novčane dobiti. Shvatili su važnost čuvanja i građenja dobrih odnosa kroz pomaganje i suradnju.  Pomoću premetaljke odgonetnuli su riječ RADITI, opisivali su situacije u kojima ljudi obavljaju određeni posao i situacije u kojima im netko pomaže. Imali su zadatak nacrtati i opisati situaciju u kojoj su pomogli nekome i povezati s osjećajem koji su oni i ta osoba osjetili prilikom pomaganja. 

 

Kroz ove projektne aktivnosti učenici su spoznali važnost racionalnog upravljanja novcem i vremenom, spoznali su vrijednost rada, truda i upornosti te počeli postavljati temelje za razvoj vještina iz područja financijske pismenosti. 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Biljana Bagarić Ivezić   datum: 5. 2. 2021.

 

Sportska dvorana

 

Dabar natjecanje 2023.


UDŽBENICI I DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI  2022./2023. - PODRUČNE ŠKOLE



 


 


 

 

    



Dokumenti za objavu

Pravilnici

Brošure za roditelje

  ŠKOLSKI JELOVNIK

          

Priloženi dokumenti:
jelovnik od 22. do 26. travnja.doc


VOZNI RED

 

 

 

Priloženi dokumenti:
VOZNI RED.docx


Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji


Anketa ( 8 pitanja)
Što čitaš u svojem slobodnom vremenu






Koliko dnevno čitaš?






Tko te potiče na čitanje?







Kako biraš ono što čitaš?






S kim razgovaraš o pročitanome?







Zašto čitaš?






Što misliš o knjigama koje čitaš za lektiru?






Koliko ti i tvoja obitelj imate knjiga kod kuće?









preskoči na navigaciju