preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

E-Dnevnik

 

 

 

Vijesti

Projekt Rame uz rame

                          

 

 

 

 

 

 


 


Počeo je novi ciklus radionica projekta „Rame uz rame“.  Ove školske godine obuhvaćeni su svi šesti razredi. Radionice se održavaju svaki drugi tjedan kad su učenici ujutro (srijeda ili četvrtak). Radionice su interaktivne, usmjerene na razvoj osobnih i socijalnih vještina, upravljanje emocijama i ponašanjem te podizanje kapaciteta za učenje i ostvarivanje osobnih potencijala. Održane su dvije radionice od planiranih pet, učenici su vrlo zadovoljni i vesele se novim susretima sa psihologinjom Sandrom iz RTC-a.

Teme radionica:
Moje snage i sposobnosti – osnaživanje, podizanje samopoštovanja i 
samopouzdanja;
Samopoštovanje;
Asertivnost – vještine iskrenog izražavanja vlastitog mišljenja, 
osjećaja i stavova bez ugrožavanja prava drugih;
Emocije – načini nošenja sa emocijama;
Empatija;
Tolerancija – Prihvaćanje različitosti

                                                                Izvor: pedagoginja Snježana Holjevac Popović

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Ivan Fajdetić   datum: 7. 11. 2022.

 

Sportska dvorana

 

Dabar natjecanje 2023.


UDŽBENICI I DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI  2022./2023. - PODRUČNE ŠKOLE



 


 


 

 

    



Dokumenti za objavu

Pravilnici

Brošure za roditelje

  ŠKOLSKI JELOVNIK

          

Priloženi dokumenti:
jelovnik od 13. do 17. svibnja.doc


VOZNI RED

 

 

 

Priloženi dokumenti:
VOZNI RED.docx


Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


Anketa ( 8 pitanja)
Što čitaš u svojem slobodnom vremenu






Koliko dnevno čitaš?






Tko te potiče na čitanje?







Kako biraš ono što čitaš?






S kim razgovaraš o pročitanome?







Zašto čitaš?






Što misliš o knjigama koje čitaš za lektiru?






Koliko ti i tvoja obitelj imate knjiga kod kuće?









preskoči na navigaciju