preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
 

Oxford, UK, 25.3. – 5.4. 2019.

Učiteljica metodologije najprije je provela anketu među nama, polaznicima i tako odredila područja interesa, a potom nam je donosila hrpe materijala spremnih za rad u učionici. Sve smo zadatke i metode koje nam je prezentirala i sami proradili na tečaju, bivajući tako još jednom i sami - učenici. Iz dana u dan stvarala se baza materijala, metoda i ideja koje smo marljivo bilježili za vlastiti rad. Po mom povratku u Hrvatsku svi su ti materijali bili spremni za upotrebu u nastavi i odmah sam ih počela koristiti. Učitelj s kojim smo upoznavali kulturu Velike Britanije prezentirao nam je zanimljive video-materijale i dokumentarne filmove kroz koje smo učili o britanskom klasnom sustavu, medijima, edukacijskom sustavu, Brexit-u, ali i o engleskim narječjima i dijalektima. Treći nam je učitelj predstavio web alate koji su korisni u nastavi jezika.

Osim same nastave, dio ovakvog iskustva je svakako i mogućnost obilazaka i kratkih izleta kroz koje se pobliže upoznaje zemlja i kultura čiji jezik podučavamo. Tako sam na jednodnevnom izletu obišla dio Cotswolda, zaštićenog krajolika blizu Oxforda, gdje smo se duže zadržali u gradiću Burford. Cijelo to brežuljkasto područje djeluje kao prizori iz slikovnica sa svojim srednjovjekovnim gradićima i selima s kućama utopljenim u prekrasne vrtove i perivoje. Gradnja je ovdje vrlo strogo upravljana zakonom pa su sve građevine skladne, napravljene od tradicionalnog sivog kamena i pokrivene istim sivim škriljcem, tako da je dojam cijelog područja kao da gledate prizor iz staklene snježne kugle, jednako tako bajkovit i očuvan. Osim izleta, sam Oxford je bogat poviješću, kulturom i mjestima koje vrijedi obići te sam svako poslijepodne provodila lutajući tim prelijepim gradom i obilazeći poznate koledže i muzeje.

Veoma važan dio Erasmus+ usavršavanja je upoznavanje kolega učitelja iz drugih zemalja. Na taj se način uspostavlja mreža kontakata koja služi za razmjenu iskustava, ali i kao baza za eventualnu buduću suradnju preko platforme e-Twinning, ili neko novo Erasmus+ iskustvo. Nas je u grupi bilo svega troje, a kolegica s kojom sam ostala u kontaktu je iz Njemačke i dogovaramo suradnju  koja bi se mogla najbliže nazvati “job shadowing”.  Iskreno se nadamo da ćemo uspjeti to učiniti u sljedećoj školskoj godini.

Tema mog usavršavanja bila je kultura i civilizacija Velike Britanije, kako bih njezine aspekte mogla približiti svojim učenicima. Obilasci muzeja i mjesta važnih za kulturu jedne nacije su neizostavni i važni, ali istinsko upoznavanje civilizacije događa se kroz kontakte s ljudima. Stoga smještaj u obitelji, bivanje sa stvarnim ljudima i svakodnevni razgovor s njima igra vjerojatno najveću ulogu u razumijevanju britanskog mentaliteta i odnosa sa svijetom. Obitelj u kojoj sam provela 2 tjedna u Oxfordu sastoji se od roditelja i 4 djece u dobi od 6 do 14 godina. Moći promatrati, ali i sudjelovati u svakodnevnom životu jedne prosječne britanske obitelji otvara sasvim nove vidike i neizbježno postavlja osnovu za usporedbe s našim načinom života. Jedna od najzanimljivijih stvari koje sam uočila tiče se odnosa djece prema školi, koju nikako ne doživljavaju kao nametnutu i ograničavajuću, već kao mjesto gdje se druže i uče istinski za život. Voljela bih raditi u takvoj školi, kao što bih voljela takav stav postići i kod nas.

Sve u svemu, svako ovakvo iskustvo obogaćuje na puno razina, što se nadam prenijeti u svojoj okolini. Erasmus+ ? Uvijek!

 

 

Sportska dvorana

 

Dabar natjecanje 2023.


UDŽBENICI I DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI  2022./2023. - PODRUČNE ŠKOLE



 


 


 

 

    



Dokumenti za objavu

Pravilnici

Brošure za roditelje

  ŠKOLSKI JELOVNIK

          

Priloženi dokumenti:
jelovnik od 25. do 27. ozujka.doc


VOZNI RED

 

 

 

Priloženi dokumenti:
VOZNI RED.docx


Kalendar
« Studeni 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji


Anketa ( 8 pitanja)
Što čitaš u svojem slobodnom vremenu






Koliko dnevno čitaš?






Tko te potiče na čitanje?







Kako biraš ono što čitaš?






S kim razgovaraš o pročitanome?







Zašto čitaš?






Što misliš o knjigama koje čitaš za lektiru?






Koliko ti i tvoja obitelj imate knjiga kod kuće?









preskoči na navigaciju